Ασφάλεια αυτοκίνητου τρίμηνη
Η ασφάλεια του αυτοκινήτου και της μηχανής είναι η πλέον διαδεδομένη ασφάλιση περιουσίας λόγω του υποχρεωτικού της χαρακτήρα. Αναφέρεται την ασφάλιση των ζημιών και των σωματικών βλαβών προς τρίτους που αναφέρεται ως αστική ευθύνη, όπως και πλήθος άλλες καλύψεις που μπορούν να ενσωματωθούν στα συμβόλαια.
Τον τελευταίο καιρό οι ασφαλιστικές εταιρίες, όπως τη Generali έχουν προχωρήσει στη δημιουργία πακέτων ασφάλισης, ή αλλιώς βασικά πακέτα για τα αυτοκίνητα. Ένας μεγάλος αριθμός όμως από συμπληρωματικές καλύψεις μπορούν να επιλεχθούν από τους πελάτες, καλύψεις που φτάνουν έως και στις ίδιες ζημιές του αυτοκινήτου με μικτή ασφάλιση.
Το αυτοκίνητο και η μηχανή, αν είναι ασφαλισμένο από φωτιά, κλοπή, φυσικά φαινόμενα ή ίδιες ζημιές, θα πρέπει πάντα να είναι ασφαλισμένο στην τρέχουσα εμπορική αξία. Το βέλτιστο είναι να ελέγχετε την τρέχουσα αξία του αυτοκινήτου σας τουλάχιστον 1-2 φορές τον χρόνο. Αν βλέπετε παρεκκλίσεις από την τρέχουσα ασφαλισμένη αξία του αυτοκινήτου σας, επικοινωνήστε με τον ασφαλιστή σας για να κάνει όλες τις απαραίτητες κινήσεις.
Φρόνιμο είναι να ενημερώνετε τον ασφαλιστή σας για όποια αλλαγή αφορά στο αυτοκίνητό σας ή τα πρόσωπα που το οδηγούν. Εκείνος γνωρίζει εάν η αλλαγή αυτή επηρεάζει το συμβόλαιο σας και ποιες
είναι οι ενέργειες πρέπει να γίνουν στην συνέχεια για την ενημέρωση της ασφαλιστικής σας εταιρείας.
Μόνο αν στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο μας που υπάρχει η μικτή ασφάλιση, ασφαλιστική μας καλύπτει το όχημά μας, σε περίπτωση ατυχήματος ακόμα και αν δεν εμπλέκεται άλλο αυτοκίνητο αποζημιωνόμαστε από την ασφαλιστική μας. Επίσης υπάρχει σε ορισμένες μόνο εταιρείες η κάλυψη ολικής καταστροφής του οχήματος η οποία καλύπτει μόνο εάν υπάρχει ολική καταστροφή και όχι επιμέρους ζημιές του.
Η φροντίδα ατυχήματος είναι η καλύτερη λύση για τον κάθε οδηγό την ώρα του ατυχήματος, σε συνδυασμό με την κλήση της τροχαίας. Επικοινωνόντας με την φροντίδα ατυχήματος φτάνει στον τόπο του ατυχήματος ο κοντινότερος εξουσιοδοτημένος συνεργάτης της ασφαλιστικής εταιρείας. Αμέσως αρχίζει την καταγραφή των συνθηκών του ατυχήματος, βγάζει φωτογραφίες και εάν το όχημα μας δεν υπάρχει η δυνατότητα να μετακινηθεί εξαιτίας του ατυχήματος, μας πάει στο κοντινότερο συνεργείο. Με αυτό τον τρόπο ο πελάτης τελειώνει συνήθως με το ατύχημα επιτόπου, χωρίς να χρειαστεί να απασχοληθεί περαιτέρω ξανά. Η δε ασφαλιστική ενημερώνεται άμεσα και με ακρίβεια από τον συνεργάτη, προχωρώντας έτσι πιο άμεσα στην καταβολή των εκάστοτε αποζημιώσεων.
Η φροντίδα ατυχήματος λειτουργεί κανονικά μέσω τηλεφωνικών κέντρων και προσφέρεται πια από όλες τις ασφαλιστικές εταιρείες.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου